Hos KrisPilates og Yoga tilbydes faste hold med både pilates og yoga. Der er både hold, som er en blanding af pilates og yoga, og hold som er yoga alene.

Yoga og pilates supplerer hinanden virkelig godt, da det giver mulighed for at arbejde med både krop og sind. Som Balanced Body instructor arbejder jeg på mine hold meget med, at skabe balance mellem krop og sind, og det giver både pilates og yoga, samt kombinationen af disse, rigtig god mulighed for.

De forskellige hold har deres eget særpræg, som fx fokus på mobilitet og smidighed, styrke, kerne, og åndedræt samt niveau. Fælles for alle hold er, at træningen gennemføres i så optimalt et flow som muligt, for at opnå en meditativ og dynamisk oplevelse, der tillader at sindet stilnes for en stund.

Pilates og yoga

* Jeg laver forløb á 10-14 uger, hvilket vil fremgå af holdbeskrivelsen, når du klikker ind på det enkelte hold og tilmelder dig. Efter endt forløb starter et nyt  op, og en ny tilmelding er nødvendig.

Dem der ønsker at gentilmelde sig får førsteprioritet på det hold de gik på. Hvis du ønsker at komme på et hold efter forløbsstart, betaler du for de resterende gange der er tilbage.

* Det er altid muligt, at komme og få en prøvetime, bare skriv eller ring til mig, så finder vi en ledig tid.

* Hvis ingen af mine hold er mulige for dig, er du velkommen til at prøve selv at samle et hold på minimum fem personer, og kontakte mig, så kan vi prøve at finde et holdtidspunkt i fællesskab.

* Hvis du tilmelder dig mere end ét hold om ugen, får du 25% i rabat på det billigste af holdene.

Hvis du tilmelder dig mit nyhedsbrev, får du altid en mail, når der er nye hold, workshops eller nyt i shoppen.

Holdene er delt i levels:
Level 1 – begynder til letøvet.
Level 2 – letøvet til øvet.
Level 3 – meget øvet.

Power – er level 3 men med knap så meget mobiliserende træning som alm level 3.

Kun for mænd – lev 1 og med fokus på fysiologien og udfordringerne hos mænd

Soft – level 1 med rigtig meget fokus på mobilitet og åndedræt. Yoga holdene er beskrevet med deres fokus i den titel de har.

 

Barselshold og graviditets hold er ikke fast på ugeplanen. Hvis du kan samle til et hold på minimum 4 deltagere, så kan vi starte et forløb op.


 

 

Mandag

 

17-18.15

Blid yoga med ullolaer

 

18.30-19.45

Power Pilates

 

20-21.15

Yogapilates lev 1-2

Tirsdag

 

18.45-20

Blid Hatha yoga med yin

 

Onsdag

 

18.30-19.45

Yin og Yang Yoga lev 1-2

 

20-21.15

Yogapilates lev 2-3

 

Torsdag

 

15.30-16.45

Yogapilates lev 2

 

17-18.15

Yogapilates – kun for mænd lev 1

 

Fredag

 

11.30-12.30

Soft yogapilates

Lørdag

 

10.30-12

Afspænding og meditation

hold 1 / hold 2

Søndag